1. Lille Sal alene:
Dobbelt lokale med plads til ca. 60 gæster, gangareal, to toiletter, køkken
2. Hal (til legende børn uden mad og drikke) + lille sal:
Hal, dobbelt lokale, gangarealer, 2 toiletter, køkken
3. Hal (til fest):
Hal med godkendelse til 150 personer, gangarealer, 4 toiletter, køkken og
evt. handicaptoilet
4. Hal (til fest) + lille sal:
Hal + dobbelt lokale, gangareal, 4 toiletter, køkken og evt. handicaptoilet
Priserne afhænger af, hvor lang tid du booker lokalerne:
1 lejedøgn |
1 ½ lejedøgn |
2 lejedøgn |
Fra kl. 10 – 06, næste dag
|
Fra kl. 10 – 16, næste dag
|
Fra kl. 10 – 16, 2. døgn
|
Lokaleleje - for de 4 gældende lejemuligheder:
Udlejningsdøgn |
Priser: 1 |
Priser: 2 |
Priser: 3 |
Priser: 4 |
1 døgn |
2300 |
2800 |
5000 |
6000 |
1,5 døgn |
2900 |
3400 |
6500 |
7000 |
2 døgn |
3500 |
4000 |
7500 |
8300 |
Depositum i kr. |
1500 |
3000 |
3000 |
3000 |
Lejen inkluderer også...
Al udlejning er incl. forbrug, service, køkken faciliteter og rengøring. Der er fri adgang til udearealerne, som dog skal deles med lokale, da disse er offentlige.
På udearealerne findes bålhytte med grillrist, lille boldbane, og multibane. Der er legeplads som kan benyttes på eget ansvar.
Opstilles hoppeborg eller andet som bruger el, skal det aftales særskilt, da der da afregnes ekstra for el.
Stedet er brandgodkendt til 150 personer i hallen.
Godkendt af bestyrelsen 05.05.2021
Lokaler der ikke er lejet holdes aflåst.
Lokalerne udlejes til alle mulige aktiviteter og fester, dog ikke ungdomsfester.
Der betales depositum. Udlejningen er først endelig aftalt, når depositum er modtaget på Fondens konto, samt modtaget underskrevet lejekontrakt.
Der kan ikke overnattes i lokalerne.
Rygning er forbudt indendørs.
De lejede lokaler og udearealer skal afleveres i samme stand, som de er modtaget.
Tjek udearealer for affald. Der må ikke ligge affald, kapsler, cigaret skodder mm på udearealerne.
De lejede områder afleveres med stole samlet i stakke med 10 i hver. Borde aftørres og slås sammen og stables. Alt skal køres på plads i depotrum.
Alle gulve skal være fejet.
Alle madrester og alt affald skal fjernes – restaffald i containere ved Vokseværket, glas og pap/papiraffald medtages indtil der er opstillet containere ved vejen.
Ovne, køleskabe og flader i køkken aftørres.
Du medbringer selv karklude, håndklæder, viskestykker, toiletpapir.
Der er opvaskemiddel, håndsæbe tilstede.
Lejer er erstatningspligtig for skaden på de lejede lokaler som ikke skyldes almindeligt slid.
Ødelagt service registreres og afregnes efter tabel – se ovenstående. Dette trækkes fra depositum inden dette tilbageføres til lejer efter endt udlejning.
Manglende aftørring, fejning mm afregnes i depositummet inden det føres retur.
Benyttelse af lokaler der ikke er lejet afregnes i depositummet inden det føres retur.
Nøglen afleveres i postkassen på Klæstruplundvej 3, 9240 Nibe umiddelbart efter sluttidspunktet for lejen.
Der hænger en liste i køkkenet med personer du kan ringe til ved behov for hjælp, mens du har lejet lokalerne.